Sznnn laparoskopik oldu hazırlanması girmesi cıkması 1 saat sürdü ameliyata sonrasındada sadece ilk cıktıgında sıkıntı yaşadık açlıktan çok agladı sabah 5ten öglen 1 e kadar emziremedim emince rahatladı evde her hangi bir sıkımtı yasamadık arada huysuzlandı oyalayınca geçti ilaç bile yazmadı doktor calpol varsa 6 saatte bir çay kaşığı ver dedi oda cok durmazsa dedi yara yerini 1 hafta siz ellemeyin dedi 1 hafta banyoda yasak orası ıslanmıcak ciş degmicek vs dedi carsmba kontrolümüz var sıkmayın canınızı bende çok üzüldüm herkes banada sıkma canını dedi yaşayınca anlıyor insan