Selin648 Kızlar devit d-3 gaz ve karın ağrısı yaptığı için bugün eşim ocean vitamini almış ama üzerinde 4-10 yaş çocuklar için 1 puf diyor biz 55 günlük olduk var mı kullanan doktora soramadım hiç
BeyzaLivaLeyla Selin648 400 lük kullanıyorum ben bayadır 7 ay olucak kullandığım falan bir sıkıntı görmedim
Tubina Selin648 ona bakma canım bebeklerde kullanabiliyor. Bende aynı soruyu doktoruma sormuştum kullanabilirsin dedi. 1.aydan beri kullanıyoruz kızıma günde 3 damla
Prenses-annesi1 Selin648 bizde ocean kullanıyoruz doktorumuz onu verdi monovit vardı sağlık ocağının verdiği kabızlık yaptı buna geçtik
Tubina Selin648 fısfıslı evet ama damlalığı da var yanında ben damlalıkla ağzına 3 damla damlatıyorum
TugceSenelKavak Selin648 kendinden fısfıslı evet ama yanında ayrıca fısfıs olarak vermek istemeyenler için damlalık var. Onunla üç damla verebilirsiniz ya da dediğim gibi tek fısfıs.
Defnemom41 Biz 3 günlükten beri bunu kullanıyoruz . Hiç bir sıkıntımız olmadı. 3 damla yada 1 puf kullanılıyor ☺️
ayazasaf Selin648 doğduğundan beri ocean kullanıyorum ocağın verdiği inanılmaz gaz vr kabızlık yapmıştı. Doktoru bunu verdi ilaç statüsünde olmadığı için 4-10 yazıyor ama bebeklerdede kullanılıyor.