Iyı gunler bısey sormak ıstıyorum bebegım bır aylık dogdu zaman ıkı hafta emzırdım sutum yetmedı mama verdım mama ıcıtıgınden berı kakasını cok zor yapıyor bazen yapamıyor ben derece cubugunu yaglayıp poposuna yaptırıyorum bunu yasayan varmı bı tavsıyesı olan cok zor durumdayım😔😔