Hanımlar merhaba, 20 gün önce doğum yaptım sezeryan ile, normal de her ay düzenli ağdaya giderim haliyle tüylerim çıktı göbeğimi de yapıyorum, birde kanamam yok denecek kadar azaldı, 10 gün daha bekleyip gitmek istiyorum, bir sakıncası olur mu dikişlerim için? Dikiş yerine zaten ağda vurulmaz ama göbeğe bir sakıncası olur mu? Siz ne kadar Süre sonra yaptırdınız?