Sultan0_ Kızım 1 aylık 3800 boyda 51 cmdogdu şimdi 5600 kilo boyda 60 cm internetten baktım üst sınır diyor sizce normal mi sizinkiler nasıl acaba hanımlar
PonciKom Sultan0_ cok guzel almış kılosunu bnmde 3500 ama 3300 le hastaneden cıktk 4300 ilk aşısııydı 56 cm idi sizinkı uzamıs baya
bitterikolata Sultan0_ benim oğlum da ilk ay 1600 ikinci ay 1700 gram almıştı. Anne sütü alıyorsa sorun yok meme+mama alıyorsa Mamayı kesmeniz lazım sadece mama alıyorsa da miktarını azaltmanız lazım
Sultan0_ PonciKom banada öyle geliyor sağlık ocağında ölçtü birde haftaya doktor kontrolü vat orda ölçecekler bakalım babası 1 93 ben 178 im ordaki hemşire babası annesi uzun gayet normal dedi ama bilmiyorum
PonciKom Sultan0_ biraz fazl ama skntı olmaz neden olsunlı anne sütü deglmı bide bazıları 2 kg bıle alabılırmıs
PonciKom Sultan0_ bence normel sakınca olxagını sanmıyorum boyuda genetık demekki kılodanda bısey olmaz bence ama doktor kontrolunde soler doktor
Arzu93 Sultan0_ maşallah çok güzel almış ilk aylarda ne kadar alırsa kâr valla sonradan istesende almıyorlar o kadar hareketlendikçe 😃