Meriem1 çok geçmiş olsun bende merak edip baktım bende tedavisi varmış Allah dermansız dert vermesin inşallah. Benim oğlum da 8 ayına girecek 5 gün sonra o da emeklemiyor. Bugün daha ilk defa desteksiz oturduğunu gördüm yaptırmıştım oysaki bir şok yaşadım. Demek ki bir anda yapacaklar. Bende aylık kontrolde sorucaktım gelişim geriliği i var acaba diye ama bugün çokça bu konuda post açılmış demek ki normal dedm