Yaseminsura
Hangi biberinonu kullaniyorsunuz acaba bizimki de ne emzik ne biberon alıyor ama kendi sütümu sagdigm zaman arada biberon da veriyordum yabancılık çekiyor ama alltan destekliyorum azar azar emiyor,birde bebekler ilk 2aygibi kilo almazlar boyu uzamissa sorun yoktur
Lale
[bilinmeyen] biberonu anne memesi gibi olanlardan al normal biberonu tutmazlar
Lale
[bilinmeyen] markası ne ki aslından anne memesinden daha kolay alması gerek
Lale
[bilinmeyen] emzirmeden önce vermeyi dene uyku anlarında ver
Lale
[bilinmeyen] tok zamanında veriyirsundur belk8 canim
Ecebebek
Philips avent kullanıyorum. Bn yeni doğan olanından meme reddi de yasamadik şükür
Rsenaselim
[bilinmeyen] benim kızımda 3 aylık bu ay sadece 400 gram almış ☹️
Nily
[bilinmeyen] lansinoh deneyin. Birde bu dönemde oluyor iştahsızlık
Beniö bebegmde 600gr almıştı ama doktor bama iyi dedi. Hiç mama yemedi nerdeyse sadece emdi.sütümün az olduğunu düşünürken şaşırdım hatta:)