Mysunshines17 rica ederim bn de konyaaltından Döşemealtına taşındım ama o ara çocuğum yoktu ilgimi çekmediğinden duymadım orada bi isim :) ama doktor kuzenim var onun önerisi Nedim doğan olmuştu Antalya da meşhurmuş ama kendi muayenesi varmış larada.Bir başka kuzen de Anadolu hastanesine gidiyormuş oradakilerden memnundu.