Esifet Merhaba kehribar kolye kullanan var mı çocuklarınıza ve gerçekten işe yarıyor mu? Önerebilceğiniz bir yer var mı,? Kaç aylıkken başladınız? Benim kızım 1 hafta sonra 3 aylık olcak kullanabilir miyim?
nurhayatervaras Esifet valla biz kullanıyoruz doğduğundan beri hiç salyamiz olmadı dışını kolay cikardi
TaDaLiCAN Gaz İçin ayak bileğinde denedik bir faydası yok . Diş çıkarma öncesi kolye olarak kullanacağız . Şu an 3 aylığız . Sertifikalı olsun diyorsanız totsandmore den bakabilirsiniz.