Merhaba güzel anneler, bebeğim 2 aylık gaz sancısı var ama kolik değil, doğduğundan beri sürekli emme isteği, memede uyuyor çekince uyanıyor, ya da üzerime alırsam deliksiz uyuyor yoksa sürekli uyaniyor, çok fazla emdiği için kakası da köpüklü fışkırır tarzında oluyor, bir de korkup ara ara farklı bir ağlamaları var, bunlari yaşayıp da önerisi olan var mı ?