Kızlar benim oğluslarim 9 aylık tek başıma bakıyorum ama acayip zor oluyor .
Bide tam diş zamanlarimiz ne yapacağımı şaşırıyorum artik,ne yemek yedirebiliyorum ne mutlu edebiliyorum . Biberon reddi de yaşıyoruz aynı zamanda 😨
Hele uyku zamanları gelince canavara dönüşüyorlar resmen birini oyalayip birini uyutmak aşırı yorucu oluyor.
Gece uyku duzenimiz de hiç yok
Siz neler yapıyorsunuz tek bakan yada yardımcıyla bakan anneler
Gelin dertleşelim 😍😍