Esilyaa annesi daha çok küçük ve tek bildiği sensin, senin sesin senin kokun 🥰 tadını cıkart aynı zamanlarda burada bu postu bence açmıştım.. simdi 2 aylık oldu 5 dk emse şükrediyorum 🙂 asla unutma senin rahminden çıktı 9 ay sadece seni bildi 🥰 ve şuan çok kücük anın tadını cıkart derim 🙂