Bebeğim 4 aylık o kadar çok uğraştım ki emziği emmesi için çünkü beni emzik olarak kullanıyordu çok zorlanıyordum. 1 hafta önce o kadar para verdim bari ağzında gevelesin dedim hep elini emiyordu saçıda çok dökülüyor hep saç topluyorum elinden. Bir baktım cuk cuk emiyor acaba açmı dedim emzirdim verdim hala emiyor 😳 1 haftadır emzikle uyuyor dünya varmış 😄😄 eğer emzik alması için uğraşmış ama aldıramamış annişler varsa deneyin belki kendiliğinden alır 🤗