Melike06 termo düdüklü almanı öneririm iki kat hızlı yapıyor ve ayrı bir güzel oluyor yemekler ben sürekli kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım
Mesela kuru fasulyeyi felan bulanık yapmıyor duru ve güzel oluyor
Kapağıda normal çeviriyorsun birde hava çıkacak yerine düdüğünü takıyorsun yemek piştiktrn sonrs suyun altına tut havası çıkıyır zaten rahat rahata açabilirsin kullanışlı