Merhaba sevgili anneler🌹 minik kuzucuklar ek gıdaya ne zaman alıştı. Biz yedinci aya girdik. Haşa iştahla yendiğimiz söylenemez. Memeye çok düşkün. Kendini güvence altında hissediyor. Bezen keyifle ağzını açıyor bazen hiç bakmıyor. Birde porsiyonları az tüketiyor. Oyda ki annesi neler neler yapıyor🙈 Sizde durumlar nasıl