3 gündür sürekli bağırıyo, çığlık çığlığa ağlıyo ama bi derdi yok eminim. kucak istiyo, uyumak istemiyo ama uykusu var gibi nedenlerle. sonunda sesi kısıldı bağırmaktan 😔 daha önce başına gelen var mı? normal midir, yoksa endişelenip doktora gitmeli miyim?