EmelAlyadua ben ayağa kalkmaya başlayınca yürüteci kaldırdım. Kesinlikle yürüteci çoktan kaldrmanız lazımdı sonra parmak ucunda falan yürüyor, ben fazla koymamama rağmen o sıkıntı olmuştu. 10 aylıkken yürüyecek gibiydi ama 2 kez çok kötü düştü ve korktu. Sonra 11 aylık falan oldu yürümüyor çok hareketli yürür dedik 8 aylıkken sıralıyordu yürümedi o zamana kadr hep kendi haline bırakmıştım öyle olunca sürekli ellerinden tutup yürürttük sonra tek elinden tutarak yürüttük derken tam 12 aylık yürümüştü baya ilgilendik belki üstüne düşmesek baya yürümezdi şimdide koşturuyor hiç durmuyor canımız çıkıyor.