babymommm sarılık kilo almasına engel olmaz zaten beslenemediği için sarılık olur. Sarılık olunca emmesi zayıflar uykudan uyanmaz o yüzden beslemek zorlaşır kilo almaz. Sık sık uyandırıp emzirmen lazım. Eğer sütünün hala az olduğunu düşünüyorsan ki ben 1 ay kadar öyle yaptım mama ile takviye yapabilirsin. En fazla 2 saat geçmeden beslemelisin. Sarılığı yükseldikçe uykudan uyandırmak zorlaşıyor zaten ordan anlarsın artıp artmadığını. Yüzünün sarılığı da zamanla azalır. Benim ilk oğlum 5. Ve 10. Günlerde hastanede yatmıştı sarılıktan. 1 aylıkken yüzü hala hafif sarıydı.