Merhabalar, 44 günlük kızım 4200 doğdu. bugün sağlık ocağında 4900 cikti. Sütüm geliyor aslında hatta fışkırarak gündüzleri iki saatte bir kendisi acıkıyor emziriyorum. Geceleri 3 4 saatte bir uyandığında emziriyorum. Alımı neden az olabilir çok nadir biraz kusabiliyor. Sütümün kalitesi besleyiciliği az olabilir mi??