Kızlar kızım 8 aylık doğduğundan beri uyku sorunu var ve tavana asılan hamak salıncakta uyuyor. Zıpzıp yaparak uyuyor onda. Son 1 aydır ne zaman salıncağına uyutmak için koysam çığlık çığlığa ağlamaya başlıyodu. Bende bugün salıncaksız uyumaya yakın emzirip yanıma yatırıp emziğini verip pışpış yaparak uyutmayı denedim ve 2 uykuda da başarılı oldum. Gündüz uykuları kısa 30-45 dakka. Uyanınca tekrar uyutuyorum 15-20 dakka daha uyuyor. Geceleri saat başı yarım saatte bi kalkıp emmeden uyumuyo. Uyku eğitimine hiç cesaret edememiştim ama inşallah böyle devam ederse hemen hemen desteksiz uyumayı öğrenmiş gibi olacak inşallah. İnşallah böyle devam eder salıncağını aramaz ve umarım az destekle uyumasının uykularının uzamasına faydası olur 🤲🏻🤲🏻👼🏻🥰