Esracglr Arkadaslar merhaba; 20 gün önce spinal sezeryan ameliyatı oldum ve o gündem sonra sag elimde parmak uclarımda uyusma basladı.Ansızın gelen ve parmak uclarından baslayıp elime dogru yayılmaya basladı.Basına gelen var mı?
Siracseda Esracglr bende spinal sezaryen oldum ama öyle hiç başıma gelmedi bı doktora gözük istersen boyundan ele vuran uyuşukluk genelde boyun fıtığı oluyor ama sen en iyisi gozuk
Deletedmom412 Esracglr sezeryan sonrası 2 hafta çok sırt omuz ağrısı yaşadım sonradan geçti parmakları bilemiyorum doktorunuza söyleseniz iyi olur
Senammm Esracglr bende de sol kolda oldu ama ameliyata gırerken sıl el ustundekı damarı patlamıstı ben ona verdim ama bilemedim sonra sonra gectı yanı oda