Tokkalh aleyküm selam canım. 11 aylık 14 günlüğüz.. Bu aralar aşırııııııı mızz mızzz. Sürekli annem annem diye peşimde kucagımda. Eli agzındna cıkmıyor 4 tane dişi var zaten başka cıkacak gibi heralde. Sürekli emmek istiyor sürekli. Ama yemek konusunda fena degil. Gece uykusuna geceden önce muhallebi yedirip yatırıyorum. Gün içinde yemek yiyor sabah kahvaltı falan sorun yok. Gündüz zor uyutuyorum biraz 🤷♀️siz de nasıl durumlar.