Merhabalar. Bugün bebeğimin 2ay aşıları olacaktı önce hastaneye kontrole gittik rota aşısını yaptı doktor. Ardından sağlık ocağına gittik verem aşıları perşembe günü oluyormuş ve rota aşısıyla arasnda 4hafta olmalıymış canlı aşılar olduğu için. Hemşire doktorunuza danışın onaylarsa yazılı kağıt gönderdiği taktirde aşı yapılır dedi. Doktorum hiç bir sorun olmycağını yapılabileceğini 6.aydaki rota aşısının aynı gün olması zorunluluğunun olduğunu söyledi aklım çok karıştı çok endişeliyim tedirginim😞 böyle bişey yasayan oldu mu😞