miracinnannesii Kızlar saglık ocagından verdler kullanan var mı genlde kabz yapıyo dyorlar saglık ocagı ilçları
S100516 miracinnannesii bizede 4 ay aşısında verdi ben burda okuduğum kadarıyla korktum vermedim daha. Sidefer di sanırım onu çok övüyorlar doktorumuzlada konuşmadım daha hangisini kullanıcam bilemedim.
miracinnannesii S100516 bizede 4 ay asısından snra verdi ama kendi doktorumuz 6 aydan sonda baslıcz ddi doktorumuza da gdemedk daha
Alyazeynep Bende kullanmadım yan etki yaptı ama herhangi bir kan ilacı kullanmak gerekiyor bebegim 8 aylik kansız demiri düşük cıktı suan kullanmaya başladık
S100516 miracinnannesii evet bazı doktorlar 6 aydan sonra başlatıyormuş bizim doktorumuz ne dicek merak ediyorum o ne zman başlatırsa ne verirse onu kullanıcam bende
Prensesannesi111 miracinnannesii benim bebeğim onu içinde başka çocuk oluyor sanki huy değişiyor resmen aşırı kusuyor ve sürekli ağlama modunda oluyor