Oglum 9 aylik dis cikariyor dün aniden ates basladi 38.4 ü gördük . Gecede uykusunda kustu acile götürdük pek bisey demediler ates düsürücü verdi kan aldi CRP degeri 7 cikti yüksekmi ? Sizce nedir bu dis mi yoksa hastalanmismi yavrum . Acil pek anlamiyor gibi geldi bana kendi doktorunada ulasamadim .