Selinto Biz bebek arabası kullanmayı bırakalı çok oldu 😅 bizimki asla yatmıyor,oturmuyor. İçinde durmak istemiyor. En son yatış pozisyonuna getirdim arabayı kafasının üstüne durmuş poposu havada koşa koşa geldim eve 😂 hatta satıyorum burda da post açmıstım