Brna-34 Öncelikle merhaba güzel anneler. 8 mayısta doğum yaptım 3 aylık raporum var ve rapor 8 ağustosta bitti rapor param ne zaman yatar bu süreç nasıl ilerliyor?
Sureyyam Brna-34 eğer raporu 32. Haftada alıp verdiyseniz ve ay ay işlendiyse ptt’den sorgulama yapmanız gerekır. Ben 3 parçada almıştım ptt’den. Raporum her ay işlendiği için.
Brna-34 Sureyyam 37.haftada aldim ve 3 haftalik rapor varmi aldim fakat 3 aylik olan ay ay degilde toplu sekilde yatacak ama ne zaman yatar ki