Kızlar yok olmuor. 66 ile hamile kaldm 22 kilo aldm 4 buçuk ay olacak şuan 70 kiloyum. Ama 2 haftadır bu kilodaym yok veremiorm. Bazen kaçamak yapıorm ondanmı acaba. Sabah düzgün bişey yemiorm peynir zeytn domates akşam beş altıda yemek yiyorm ama ekmek çok az tüketiorm. Bu kiloda takıldm kaldım ..bişey yesem ne olur acaba inanın düzgün bişey yemiorm önerisi olan varmı