Leylaadar Merhaba annelerimiz instegramda yamunakorse diye bir satış sayfası var orda korse alan annelerimiz var mı alıpta memnun kalan var mı ? Birde doğum sonrası hangi korseyi kullandınız malum sezeryan göbeği biraz sıkıntılı
Siyahmelek Leylaadar Bende bekliyim 1 buçuk aydan az kaldı doğumuna korse almak istiyorum umarım faydasını görürüm ilkinde almadım bunda alcam göbek hoş durmuyor
Tiredmomy Leylaadar lateks korse aldım bide termal tayt aldım çok kaliteli gerçekten sezeryan doğum yaptım yalnız hemen takmam lazımdı tabi ödemler falan olunca bi Türlü bedeni tutturamadım bi aldım da oldu değiştirdim bol geldi ama iyi toparladı şuan arada takıyorm göbeğim var ama sarkma olmadı biraz kaldı göbeğim kiloda verince katkısı oldu
Haticeikra Leylaadar canım ben 1 bucuk aydır kullanıyorum yamuna korse latex olanı sadece göbek için.ilk kullandıgımda ilk kopçe zor oluyordu takamıyordum şimdi ikinci kopçe geniş oluyor yanı faydası varmı var illaki günde 8 saat kullanıyorum ve baya terletiyor ben son kopçeye kadae kullanıcam bakalım inşallah gider göbek. Bide sezeryandan 40 gün sonra kullandım.
Leylaadar Siyahmelek ben aldım normal medikal korse ama bir süre sonra kayıyor bu sayfayı takip ediyorum kuşanan kişiler çok memnun özelikle sezeryan sonrası latex korse varmış onu alıyorlarmış ama güvenemiyoruz tabi birazda pahalı
Siyahmelek Leylaadar İşte bende araştırıyorum onun adını çok duydum doğum sonrası hemen takabirlirmiyim
Leylaadar Tiredmomy ne kadar süre kullandınız rica etsem Bilgi verirmisiniz oturma ve uzanma pozisyonlarında kayma oldumu latex için kalıcı bir şekilde göbeği eritiyormuş diyorlar kullanmış biri olarak Bilgi verirseniz çok sevinirim
Tiredmomy Leylaadar ben 170 e falan aldım sanırım oturmada sıkıntı yok ben rahat ediyordum ama tabi bunaltıyor insanı iyi terletiyor ama
Tiredmomy Leylaadar doğumdan bir hafta sonra başladım kullanmaya sabahtan akşama kadar kullanıyordum sanırım 2 ay düzenli kullandım şimdi ara ara takıyorum sıcakta pek çekilmiyor bütün karnı sardığı için pek hareket edemiyorsunuz bende çok etmedim özellikle tuvalet içinde zor oluyor ama kullanmanız lazım göbeğimi düzleştirdi şuan gene tam erimedi ama en azından sarkma yok
Fdk_42 Tiredmomy doğumdan 3ay sonra kullanılmaya başlansa da faydası oluyormu bu korsenin biliyor musunuz? Bende almak istiyorum fakat 3ay oldu benim fayda edermiki
Tiredmomy Fdk_42 aslında hemen takmak lazım sanırım göbeğin toparlanması için ama iyi terletiyor bence deneyin derim çok da uzun süre geçmemiş kullanmakta fayda var sarkmayı önler bence
Ebruelis Ben yamuna korse aldim ancak bir kez bile kullanmadim paketinde duruyor,isteyene satabilirim ☺️