Kızlar bebeğimn sol kolu az hareket edior ama cok belli değil yani bazen cok hareketli bazen az hareket edior diğer kola göre. Üç beş doktra gittim birisi güç kaybı var dedi özelde ultraon istedi boyun ve beyin 500 tl tutuor çektiremedm. Diğer gittiğim doktrlr sıkıntı görmedi bitaneside dediki için rahat etsn diye çocuk nörolojsne götr. Bulundğm ilde bu bölüm yok. Dışarıya şuan gidecek durumum yok. Bi doktrda ortopediye götür dedi. Bugün götürcem dualarınızı eksik etmeyn artk mahvoldm bu süreçte :( kime inansam kime güvensem bilemedm eşim bana destek olmuor bişey yok diyip duruor. Ama anne yüreği işte mahvoldm:(