Kızlar 4 ay önce doğum yaptım. Doğumdan 1 gün önce rutin kan idrar testlerm vardı onları werdim idrarımda bi değerm çol yüksekmiş gebelik zehirlenmesi olduğum anlaşıldı ertesi gün acil sezeryana alındım. Sorun şu ki hamileliğimin son 1 haftasına kadar çok sık tuvalete çıkardım ama hamilelğimin son 1 haftasından bu zamana kadar eskisi gibi idrara çıkmıyorım ne kadar su içersem içeyim o kadar az idrara çıkıyorum ki dolayısylq ödemimi atamıyorım acaba sorun nedir yaşayan var mııı