Bebegım 5 aylık,bu zamana kadar hiç yan yatırmadım,cunku ısrarla agzı yukarı bakacak sekılde uyudu.kırkına kadar tabıkı yan yatırdım .suan ınanılmaz bıcımde kafasını yana cevırıyor ve yan yatmak ıstyor .bunun sebebi nedır ?Bu zamana kadar hiç yan yatırmadım.eger yan yatma pozisyonunu almazsa uyumuyor bıle