Mom067 Arkadaslar merhaba bebegim suan 5 bucuk aylik philps aventin emzigini kullanıyorum 6 18 aylık emzige gecicez ama bana biraz büyük geldi geçmelimiyim kullanıp 6 18 lige gecen varmı farklari ne acaba yardimci oluemusunuz
asyasare Mom067 ben 5.5 aylikken aldim ama agzina buyuk geldi istemedi. zorlamadim. 6.5 aylikken bir daha denedim baktim tutuyor. yavas yavas alisti. suan 7 ay 10 gunluk eski emzikleri attim cope 6-18 kullaniyorum.