Arkadaşlar yaşayıpta çözum bulan nolur yardim edebilir mi? 19 aylik oglum var ve ısıriyor. Sebepli sebebsiz genellikle cocuklari. 6 aylik kizim var kac kere onu da isirdi ne yapsam engelleyemiyorum. Ne zaman gececek bu. Bi ortama girdigimde cocuklari isiracak diye diken ustindeyim artik sinirlerim bozuluyor