Merhaba anneler meme reddi yaşıyoruz 1 aydır artık çok yoruldum bu durumdan biberonla vermek istemiyorum ama bazen açlıktan o kadar ağlıyor ki ne yapacağımı şaşırıp kalıyorum geceleri uykuluyken güzel emiyor sadece o kadar, kaşıkla almıyor şırınga hiç denemedim normaldede slikon göğüs ucu ile emiyordu zaten. Sütümü sağıyorum buzluğa atıyorum artık mecbur onları vermem lazım artık ama sizce kaç cc olmalı ?
Az evvel sağdım 125 cc çıktı onun tamamını 1 öğündemi içmesi lazım ? Bazen 50 ml çıkıyor o zaman doymaz mı ? Yani 3 ay 7 günlük bir bebek kaç cc içer çok karıştırdım sanırım lütfen yardımcı olun🙏🏻 Birde sütümün rengi su gibi biraz acaba sütüm yaramıyor mu kilo alımı çok az bu ay 500 gram almış sadece hala 4.900 kiloda doğum kilosuna göre az demişti sağlık ocağı 😓
