Günaydın hanimlar. Dün saat 5 gibi oğlum ayaktayken düştü kafasını duvar a çarptı kafası biraz şişti çok küçük bir çizik oldu 5 10 saniye ağladı sonra sakinleşti üstüne biraz buz bıraktım istemeyince çok fazla bekletmedim ama çok korktum çünkü bana göre kötü çarptı ondan sonra herşey normaldi gece 1 den itibaren çok huysuzlandi acaba ondan mı diye çok korktum bu aralar azı dislerini çıkartıyor ara ara gece huysuzlanior ama dün gece daha çok huysuzdu uykusunda ağladı kaç defa acaba kafasıyla ilgili olabilir mi çok endişeleniyorum bu virüsten dolayı hastaneye de kolay kolay gitmek istemiyorum bilgisi ya da tecrübesi olan varsa yazabilir mi lütfen