As1ioz geçmiş olsun, 3 aylık bebeğimi düşürdüğümde ben de böyle bi başlık açmıştım o aklıma geldi. Ben de yalnızdım senin gibi, hastaneye nasıl gittim bilmiyorum ama şükür bir şeyi yoktu. Sen önce bebeğini kontrol et. Tepkileri normal ise endişe etme canım, ağlamam üzülmen çok normal.