hmkn92 merhaba bebeğiniz çok küçük daha gece o kadar uyumasın mamasını içsin geri uyusun , çünkü normalde bile doktorlar emen bebekler 2 saatte bir kalkması lazım diyorlar , kan şekeri düşmesin , mama biraz tok tutabiliyordur belki ama siz yine de az az verin içsin , ben doktoruma sormuştum sizin aylarınızda kesinlikle kalksın demişti 🌸