dertlikerkenez miracinnannesii bebeğim 6 aylık bitki çaylarından tutunda piyasada olan gaz ilaçlarının yarısından cıkın hepsini denedim. 😋 gazlı olunca oluyor maalesef.şimdi 8 aylık olmasını bekliyorum ki kefir verebileyim.
miracinnannesii dertlikerkenez anladım canım neyse ki az kalmıs bziim 4 ayında btmsti cok şükr ama ara ara oluyor yne o suruptan veriyorm rahatlıyor 😊
miracinnannesii Lion1sev evet bzde de cok huyszluk vardı dünden beri biraz daha sakin gbi masaallh belkide diş agrısından uyuyamıyordu agrısını aldıysa ondan da uyuyablr yavrum çünkü normalde uykusu gelnce uyuyordu hemen 😔
tuucee94 miracinnannesii bende 3 gün oldu alalı kızım 4 aylık geceleri çok sık uyanıyor nu ara gece çıkartıyorum gece takmaya korkuyorum açıkçası