Gulap-1234 canım her bebek farklı, bende 4.ayda korkuyodum neler olcak acabaa diye hiç bişe olmadı, hiç bi değişklik olmadı kızımda. Normal uyku düzeni neyse ona devam etti normal geçti bzim için şükürler olsun 🤭🙏 inşallah sizinde aynı geçer. 6 aylık olduk şükür büyüyorz bakalım 😳