Sezenkumsal92 malesef düşmüyorsa enfeksiyondur yine benim kızımda emiyor beslenmesine de dikkat ediyorum hijyene de ama malesef aynı şekilde 11 aydan sonra sık hasta olmaya başladı kan değerleri vs gayet iyi iki kere üst üste idrar yolu iltihabı oldu birkaç hafta önce de orta kulak iltihabı, aşıdan sonra. Kpa adında bir aşı var orta kulak iltihabını da engelliyormuş sözde, olduk ateş düşmedi 39 olunca gittik öyle çıktı daha çok dikkat ediyorum ama yapılacak bir şey yok bence olunca oluyor. Ben eminim bakımından dikkatimden ama oluyor işte Allah şifa versin kuzularımıza beterinden korusun…