Selamün aleyküm arkadaşlar bebeğim 2 aylık ama ne gece uykumuz var ne gündüz doğduğu günden beri böyle bu benim ikinci bebeğim ilkinde hiç böle biseyle karsilasmamistim emzirirdim yatirirdim onunla bir iki saat uyurdu ama bu bebeğim öle değil karnını doyuruyorum yatırıyorum beş dk demeden uyanıyor sürekli bakiyor kirkinin içinde bile uyumadı gören hayret ediyordu bu nasıl çocuk bizim bildiğimiz çocuk uyur diye iki aydir böyleyiz hiç bı iş yapamıyorum gazı vardır veya doymuyodur o yüzden uyumuyordur dediler ama gazlı bı bebek değil karni da doyuyor ağlaması da yok ama uyumadigi için kilo da almıyor.. emziriyorum gazını cikartiyorum uyuturum beş dk demiyor 😔😔 ne yapmam gerekiyor bizim gibi olan varmı