Deletedmom98 kızlar normal mi bir gözü sadece sarı sulu çapaklanmış salı doktora gitcez kontrole ama sormak istedim neyle sileyim
Yasminannesi2206 Deletedmom98 suyla islatilmis pamukla icten disa dogru silin ve usutmus bebeginiz genelde ondan olur dikkatli giydirin
Yelizdurmus Deletedmom98 nerdeyse her bebekte olurmuş ondan . Benim bebeğimde de vardı doktor damla verdi şimdi iyi
Cucueva Deletedmom98 bizde de oldu hatta mikrop kaptı sandım ellerinizi güzelce yıkayıp bebeğin gözünün burnuna yakın yerine göz yaşı kanalı olan yere yani serçe parmağınız ile masaj yapın o zaman geçiyor ne çapak kalıyor ne de sulanma. Kanal tıkandığı için oluyırmuş
Bulutunannessi Göz yaşı kanalları tıkalı olabiliyormuş benim oğlumunda 2 ay hiç durmadan , geçmeden aktı 2 aylık açısına gittiğimizde söyledim doktor damla yazdı kullandık bir hafta kadar sonra geçti gitti çok şükür 😊
Elo10 Benımde oglumun dogdugundan beri vardı sularla sıldım gecmedı masaj yaptım yıne gecmedı. 2 aylık asına gıttıgımızde sordum Sonra hemsıremız ılık çayla sil dedı masaj ysp dedı. Denedım sadece 2 kere. Kalmadı capak Falan. Duan 3 aylık. Damla kullan elbet gecırır ama ben denemek ıstedım ve oldu. Hatta bu cayla sılmeyı burda post acmıslardı yıne ordada gormustum. 🌸
Adusmom Deletedmom98 hemen anında çözüm denedim gercekten hiç kalmadı Bidahada olmadı demlenmıs caya (soguk ) pamuk batir gozune sür Hic bişeyi kalmaz 🙏🏻
Esin4006 Deletedmom98 korkmayın benimde bebeğimde oldu…yapisiyordu gözü hiç görünmüyordu..öyle oldukça ılık suya pamuğu batır gözünü sil yalnız şuna dikkat et demişti ebe: bı sildigini diğer tarafa doğru tekrar yapma demisti..yani sağdan sola temiz pamukla soldan sağa temiz pamukla şeklinde sil..zamanla geçiyor..damla filan kullanmadim ben hic
Thenewmom Deletedmom98 canım benim bebeğiminde oldu doktorum çayın demiyle silmemi söyledi bende gazlı bez ve çayın demiyle sildim hep 3 4 gün sürmedi düzeldi hemen bence bir krem kullanmadan doğal yolla önce bunu dene zaten çok önemli bir sıkıntı yoksa geçicektir
TalentedMom Deletedmom98 biz de yaşadık çayın demi çok iyi geliyor ılık olacak şekilde çayın demini tülbentte süz sonra hafifçe gözüne dokundurt bir de göz kanalı masajı yap mutlaka YouTube de videoları var sonra geçiyor