Eniz1907 Merhaba ben iki yan ve yüzüstü yanında olduğumda yatırıyorum fakat sırtüstüde yatır kafası uzun diyorlar bana göre çok güzel uzun değil sizce nasıl yatırayım anneler Araştırmalarım yan diyor sizlerin de fikrini almak istiyorum
Prenses122 Eniz1907 her yatışında değiştiriyorum sağlı sollu olarak gündüzleri de sırtüstü bırakıyorum canım , ben her pozisyonda yatıyorum ki kafa yapısı ve kulakları düzgün olsun 😉
Liderbey Eniz1907 benimki sadece ya sağa yan ya sola yan döndürüyor kafasını kesinlikle sırt üstü yatınca yüzünü tavana bakar pozisyonda uyumuyor bana da kafası uzun olacak diyorlar kafa için içi boş yastıklardan da aldım ama yok onda bile kafa çeviriyor beyefendi :) 54 günlük bu arada doğduğundan beri istediğim gibi yatıramadım. Hep yine istediği pozisyonu aldı.