Yanına tabiki girersiniz canım. emzirmeye virüsün ne alakası var ama bacaktan yapılıyor ya bebeğin yatması gerekir sabit tutmak gerekir emzirirken yapması zor. ben yapılır yapılmaz emziriyorum. Kendinizi rahatlatmaya çalışın onun iyiliği için üç beş saniye çekeceği minik bı acı geçip gidiyo onlar da unutuyor . Ben de asi yaklaşınca uyku uyuyamam ama mecbur iste