TYE Hanımlar kzım süt içtikçten sonra kusuyo normlde hiç olmazdı 25 günlük buarda ve bayagı kusuyor acba bişey mi var ? Sagarak verıyorum 30 40 verıyorum bugunden berı kustugu için normlde daha fakza içiyor
Adel_liya20 TYE kusması normal benim kız hala kusuyor 5 aylık olduk ben de çok çektim hatta belki bilirsin kursak olmuştur die kadına götürdüm yüksek tutmamaya çalışın yediği gibi gazını Çıkar hemşire öle söyledi bana gazını çıkarırsa fazla kusmaz dedi