ali-asaf-2020 Merhabalar arkadaşlar 3bucuk aylık bebegim var ve emziriyorum iki gündür söylemesi ayıp ishal kusma karın ağrısı halsizlik var ne yesem bikac saat sonra geri çıkarıyorum mahvoldum kusma korkusuna bisey yemekten çekinir oldum. Bu durumu ilaçsız nasıl atlatabilirim bilen varmıdır? Simdiden teşekkürler
Lavinto22 ali-asaf-2020 neyiniz olduğunu sizde tam bilmiyorsunuz ki altında yatan sebebi de faklı olabilir . Doktora görünün bence geçmiş olsun🙏
hayalperestbirealist ali-asaf-2020 yediğiniz bir şey mi dokundu acaba? Pek bi bilgim yok ama nane limon kaynatsanız mide bulantısına iyi gelebilir. İshal için de kahveye limon damlatıp yutarsanız iyi geliyor, sarı leblebi, patates, pirinç lapası vs
ali-asaf-2020 Ve bisey yiyemedigim için sutum azalacak diye korkuyorum yardımcı olabilcek kimse yokmu
ali-asaf-2020 Lavinto22 evet haklisiniz ama emziriyorum diye ilaç vermiyorlar diye biliyorum oyuzden gitmedim bide bizim bölgede covid çok fazlalaştı biyere cikilmiyor
ali-asaf-2020 hayalperestbirealist değişik bisey de yemedim ki cnm düşünüyorum düşünüyorum bulamadım. Nane limonu denicem teşekkür ederim
Lavinto22 ali-asaf-2020 eğer grip nezle vs doktor kontrolünde verilebilir belki canım . Mide bulantin için tuzlu çubuk kraker ye
Lavinto22 ali-asaf-2020 karın ağrısı dediğin gaz olabilir mi ? Soda iç yada hafif sıcak su veya sicak su doldur bi kovaya bı iki dk otur gazsa öyle de rahatlarsın
Betulersy Maflor , reflor .. bunun gibi probiyotik ilaç kullanabilrsin . Ben emzirirkende hamileykende aynı sekilde oldum kullandım faydası oldu kesildi