LemanSeyma vallahi eşimin tüm ailesi korona oldu. Urfadalar. Her gün urfada koronadan ölen insan sayısı 8-10 iken televizyonda total 15-17 gösteriyorlar şok oluyoruz. Onlara da -bi kısmı hastanede kronik oldukları için bir kısmı evde- ilacı çok geç getirdiler. 5 günlük hap paketi vermişler. Hastanedekilere başlamayınca hastaneyi aradık, elimizde ilaç yok bekliyoruz dediler. Eşim kriz geçirdi , eski gazeteci sizi tüm medyaya vericem dedi de o gün bakanlık ilaç gönderdi. Ses kaydı bile aldık ilaç yok dediklerinde.. durumlar çok daha kötü sanılandan. İnsanlar maskesiz, mesafesiz devam etsin..