@Ebubekirim-61 Benim bebeğimde 15 günlükken gaz sancısı çekmeye başladı yüzüstü yatırdığımda rahat uyuyordu hemde gazı çıkıyordu ilk zamanlar başından ayrılmadım yatırdığımda gözüm hep üzerindeydi ağzı kapandığı an kendini kurtarabiliyormu o önemli bazı bebekler kaldıramaz kusar falan yani benim bebeğim başını kaldırıp kurtarıyordu halada öyle şuan 4 ay7 günlüğüz uyumadığı zaman yüzüstü çeviriyorum uykuya devam ediyor