Merhaba bebegım 30 günlük oldu doktorA ilk Haftasında Gıttıgımızde 2 saatte bir emzır dedı ..saglık sorunu yok . kılosu da ıyı dedı doktor . gecelerı kaynanamla bakıyoruz ve ınatla ne zaman uyanırsa o zaman emzırelım diye dıretıyor . Kan sekerı dusmesınden ve sarılık olmasından korkuyorum ne yapmam lazım Siz uyandırıp emzırdınız mi yoksa ne zaman uyanırsa o zaman mı emzırdınız , bır problem yasadınız mı merak edıyorum.. Cevaplarınızı beklıyorum . Zaten 2 saatte bır emzırmekten cok yoruldum hıc dınlenemıyorum . Bıde emzırıyorum uyuyor memede gazını uyurken cıkarmıyor uyandırıyorum bu sefer uyumuyor . Nasıl bır yol ızlemem gereklı